FSGS عود مجدد بعد از پیوند کلیه باید چه کار بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

FSGS عود مجدد بعد از پیوند کلیه باید چه کار بیمار

FSGS عود بعد از پیوند کلیه باید چه کار بیمار است؟ در واقع، پیوند کلیه یکی از بهترین راه هایی برای حل مشکل کلیه است، اما بیمار ممکن است نارسایی کلیه دوباره مواجه هستند. بنابراین این بیماری اصلی عود با کلیه می رود شکست دوباره.

پیوند کلیه

پیوند کلیه یک عمل جراحی به جای کلیه سالم را به یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه است. یک کلیه اهدا لازم است به جای کار قبلا توسط کلیه ها انجام می شود.

کلیه سالم در آب نمک سرد (شور) که حفظ ارگان تا 48 ساعت منتقل می شود. به این ترتیب، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی زمان برای انجام آزمایش به اطمینان حاصل شود که خون و بافت مسابقه دهنده و گیرنده.

خطرات

خطرات خاص مربوط به این روش عبارتند از:

لخته شدن خون (ترومبوز وریدی عمقی)

حمله قلبی یا سکته مغزی

عفونت زخم

عوارض جانبی داروهای مورد استفاده برای جلوگیری از رد پیوند

پیش بینی

تقریبا همه احساس می کند که آنها را به یک کیفیت بهتر زندگی پس از پیوند.

افرادی که یک کلیه پیوندی ممکن است با دریافت ارگان جدید را رد کند. این به این معنی است که سیستم ایمنی بدن خود را می بیند کلیه جدید را به عنوان یک ماده خارجی و تلاش می کند تا آن را از بین ببرد.

به منظور جلوگیری از رد، تقریبا تمام دریافت کنندگان پیوند کلیه، باید داروهایی که پاسخ ایمنی خود را برای بقیه عمر خود را سرکوب کنند. این درمان سرکوب کننده ایمنی نامیده می شود. هرچند درمان جلوگیری از رد عضو کمک می کند، آن را نیز قرار می دهد بیماران در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به عفونت و سرطان. اگر شما این دارو را، شما نیاز به در مقابل سرطان شود. داروها نیز ممکن است باعث فشار خون بالا و کلسترول بالا و افزایش خطر ابتلا به دیابت.

چه باید بیمار را اگر پیوند کلیه می رود شکست؟

شما ممکن است نیاز به دیالیز مواجه دوباره قبل از اینکه شما را پیوند دیگر و یا انتخاب برخی از داروهای چینی برای کمک به شما عملکرد کلیه از کاهش بیشتر محافظت می کند. اگر شما هر گونه کمک در درمان آن نیاز دارند، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: